Tankar

Kan mitt liv VA mindre händelserikt and boring just nu?? Haha skulle inte tro det. Visst blir man lite gladare av det fina, soliga vädret vi haft de senaste dagarna. Dock verkar resten av Sverige fått ännu mer snö, så det är väl bara en tidsfråga innan det kommer hit också?

Annars då.. Jo älskling och jag letar lägenhet för fullt. Vi ska ringa ett bolag i morron om att kanske få gå på visning. Det är ju typ bara 98 dagar kvar tills jag måste flytta.. Och jag längtar verkligen, men det hade underlättat om jag bara hade haft nån jävla stans att flytta till!

I morron har vi ingen skola, istället har vi hemuppgifter att göra. Men jag ska nog till skolan en liten sväng i alla fall. Då kanske jag får lite gjort. På fredag har vi nämligen rapportinlämning och den 20e ska hemsidan vara klar (ett projekt som hela klassen håller på med).

I helgen då.. Det ser ut som att jag får besök av både en god vän och mina föräldrar, yaaay! :D Har inte hört nåt från vännen idag, men hoppas att hon fortfarande kan komma. På lördag kommer Björn Rosenström till Kalmar, och det vore ju kul att festa lite. Får se hur det blir!

Jag har förresten börjat träna nu! Köpt gymkort och allt. Igår sprang jag lite på löpbandet, och idag tränade jag hemma på orbitreken. Men det finns inte mycket ork där. Det räcker med att man inte tränar på en och en halv vecka, så är man lika jävla otränad som när man inte tränade alls :S

Dessuom går det sådär med min LCHF "diet".. jag har väl slarvat lite med den så mitt sötsug finns där hela tiden. Vissa dagar tror jag helt och fullt på det där med så lite kolhydrater som möjligt. Andra dagar känner jag bara WTF!?!? Palla utesluta en massa saker.

Jag vet, nu låter jag helt negativ och grejer. Men så får man känna ibland. Just nu har jag bara en bild i huvudet som gör att jag kan skina upp som solen:

Att jag, två månader från nu, sitter på en uteservering med några goda vänner. Dricker vin och pratar skit. Det är fortfarande ganska ljust ute. Jag har fyllt 25 år och känner mig både ung och erfaren på samma gång. Där sitter jag, med vetskapen att Kim och jag snart ska flytta in i en 2:a. Jag trivs jättebra på praktiken, och dom har erbjudit mig jobb över sommaren. Jag kan inte vara lyckligare.


DET är ju en bild man inte skulle tacka nej till!? Herregud låt det vara, åtmindstone i närheten, så bra om två månader!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0