Ser fram emot våren!

Då var det snart en ny vecka igen.. Fan vad tiden går fort! Snart är det sommar :D Men det bästa av allt är att det händer massa saker innan dess! Har så mycket att se fram emot.

  • Åka hem till Hultsfred
  • Shoppa i Ullared
  • Träffa Malört
  • Praktisera på Bik Bok
  • Åka till Stockholm
  • Fylla 25!
  • Shoppa på IKEA
  • FLYTTA!!!
Jag kan knappt vänta tills jag får flytta in med min älskling! Och det bästa av allt är ju att köpa alla grejer och inreda lägenheten! Dessutom kommer det ta ett tag att få ordning på allt, för vi kommer nog bara köpa det mest nödvändiga den första månaden, som typ säng och soffa och bord. Smågrejerna får komma sen. Men lite grann kan vi ju önska oss i inflyttningspresent + att jag fyller år + att jag får tillbaka lite på skatten. Livet leker!


Kommentarer
Postat av: Hannah

ÅH så härligt! :D Längtar tills jag också bor i Kalmar så vi kan umgås supermycket!! :D

2011-03-28 @ 20:22:55
URL: http://lodemai.blogg.se/
Postat av: Manuela

Ja eller hur!! Kul ju :D

2011-03-29 @ 14:42:20
URL: http://guccipucci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0