Nyopererad



Nästan i alla fall. Det är ju ett litet ingrepp man gör när man byter P-stav. Jag åkte till barnmorskemottagningen på förmiddagen, och proceduren var beräknad att ta 45 minuter. Men det tog inte ens en halvtimme alltihop. Nu är jag lite svag och öm i armen, men om ett par dagar är den som vanligt igen :)

Bara för detta så missade jag nästan hela skoldagen. Tydligen hade vi en föräläsning som egentligen inte skulle vara idag. Men jag var med en timme i alla fall. Det är roligt och intressant med exponering tycker jag.

Snart ska jag slänga i mig lite att äta och vid halv fem har jag en klipptid i Baronen. Det ska bli så sköööönt att fixa mitt hår!! Jag blev ju inte 100% nöjd sist jag var hos frissan, och nu ser det förjävligt ut. Ska försöka ta en bra bild efteråt, och om ni har tur lägger jag upp den redan ikväll ;)

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0