Jag vill ha fredag idag



Baby sov hos mig inatt ♥ Men tydligen hade jag hållt honom vaken på grund av mina snarkningar (som vanligt).. Stackarn, så jag lät han sova lite extra länge i morse medans jag åt frukost. Framåt halv tolv gick vi ner på stan för att leta efter våfflor. Som tur var hittade jag det, hallå man måste ju äta en våffla på våffeldagen liksom. Tyvärr var det en av de mindre goda våfflor jag smakat :/ Men det gick att äta i alla fall!

När älskling var tvungen att åka hem fortsatte jag att strosa runt på stan. Shoppade lite grann men inget stort, bara lite smågrejer. Det var ju ändå löning idag ;) Sedan köpte jag med mig sushi och gick hem. Yummie säger jag bara! Sedan dess har jag typ försökt att få igång mitt fitt-Internet som vägrar att fungera ibland.. Jag har även tränat för första gången sedan jag blev sjuk för några dagar sedan. Känns jätteskönt!

Ikväll ska jag bara vara med mig själv. Har inga planer förutom att jag ska äta tacos, godis, snacks, dricka vin (har redan börjat på det faktiskt), och titta på tv. Kanske en en film eller två om jag orkar. Ibland är det rätt skönt att ha lite egentid. Får passa på nu innan jag blir sambo höhö ;) Neerå det ska kul att bo med min sötsak ♥ Det kommer säkert att gå hur bra som helst för han är så lättsam att umgås med. Förutom när han går mig på nerverna ;)

Nu ska jag bestämma vilken film jag ska se.. Hmm man kanske skulle fortsätta att titta på Saw-filmerna. Vi såg nämligen ettan och tvåan igår. Vi får se vad jag känner för! Ha en mysig fredagskväll alla söta! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0