Det var en gång för längesen..

...När jag brukade blogga om mitt liv och dela med mig av bilder m.m. Som de flesta märkt har jag i stort sett slutat med det. Å andra sidan sitter jag mycket mindre vid datorn nu för tiden, kanske beror på det? Och sen tar jag inte lika mycket bilder längre. Det är lite synd faktiskt.

Nu kände jag i alla fall att jag ville skriva av mig lite. För jag känner för första gången på riktigt länge, att jag har hittat rätt. Vad menar hon nu tänker ni säkert. Jo jag är lycklig. Jag har hittat en kille som jag älskar och fortfarande är galet kär i (efter tre och ett halvt år). Han är mitt allt. Jag tror och hoppas han vet hur mycket han betyder för mig. Det är kärlek på hög nivå ♥ Och efter allt som vi har gått igenom tillsammans (och på egen hand), tror jag har fått oss att komma ännu närmare varandra. Han är världens bästa sambo, jag kunde seriöst inte önskat mig en bättre kille!

När det gäller skolan då.. Om bara några veckor är skolan över, och jag är utbildad försäljare. Men jag har redan börjat jobba på Djur Kompaniet på Öland. Där ska jag jobba några veckor i sommar, och sedan några veckor i Kalmar. Och jag älskar mitt jobb! ♥ Jag lär mig nya saker varje dag, träffar mycket människor, och det är en riktig utmaning. Hoppas på jobb till hösten :)

Just nu sitter jag ensam i soffan, dricker vin och tittar på tv. Saknar min älskling litegrann, för han är i Göteborg på festival. Hoppas han har superskoj :) Om ett par dagar får jag träffa honom igen ♥ Min baby boo ♥ I morron ska jag jobba, fast bara tre timmar. Och på söndag är jag ledig, får se vad man hittar på då. Jaha det var nog allt jag hade på hjärtat den här gången. Kanske återkommer en annan dag om ni har tur ;)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0