Veckan som gått

Jag är medveten om att bloggen inte har uppdaterats på en vecka. Det är alltså inte som att jag har glömt den ;P Men jag har haft mina anledningar. I helgen så jobbade jag en del, sedan har jag varit med min älskling, och mitt i alltihopa har jag pluggat till tentan som vi hade idag! Men nu är jag back on track igen :D

Tentan ja.. det kändes som att den gick bra. Det är ju inga stora tentor vi har, utan maxpoäng är 60, och för att bli godkänd ska man ha ca 36 eller nåt. Så godkänd vet jag att jag är, konstigt vore det annars. Men det vore ju roligt att få VG som förra gången.. ^^

Här kommer en bildbomb från veckan som gått:



Jag, Lisa och Emma gjorde Harrys när Rebecca & Fiona var där och DJ'ade! Helt sjuuukt mycket folk var det! Och jag blev sjukt full.. (A) Missade skolan dagen efter, haha! Men roligt var det :)




På fredagen hade jag ätardag så det blev både fika på stan, och sen hade vi tv/spel kväll hemma hos Josefin! + godsaker of course ;) Och en bild från idag när vi var på Ikea.


Umgåtts med min äskling har jag också gjort en del. Ibland är vi hos han, och ibland är vi hos mig :) Kärlek <3


Nej om jag ska ta och träna lite innan det blir för sent.. För vid halv åtta ska vi till Harrys och äta + musik-quiz! Det blir nog skoj :D I morron är det jobb som gäller, hela långa dagen (9-19)
Kiss and goodbye ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0