Kom igen

Jag är sjukt festsugen! Känns som det var jättelängesen jag festade (fast egentligen var det bara 5 dagar sedan) hmm.. Aja jag råkar veta att det är fest på lördag redan så då ska det bli röj, visst då Stina!? :D

Var ute vid giraffen idag. Skulle fylla i mina tider på "jobbet" och sen åkte jag in till stan för att luncha med världens bästa Stina! Vi åt sushi, vad annars liksom? ;) Det var skönt att komma ut lite, känns som jag varit instängd i den här lägenheten alldeles för länge nu. Kolla här..

  • One Tree Hill är mitt liv.
  • Jag lever typ på sallad och knäckebröd.
  • Sitter alldeles för mycket vid datorn.
  • Och jag tänker alldeles för mycket!

Men jag kommer nog snart igång igen. Jag har i alla fall börjat träna, vilket känns bra! Hade en vilodag igår, för jag känner att min förkylning inte riktigt vill ge med sig. Men jag ska nog banne mig ställa mig på orbitreken, nu på en gång faktiskt! :) Ha det fint, tills vi hörs nästa gång!



Finaste bror & jag (bara för att vi är så söta)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0