Slutet på 2010..

.. och början på 2011. Det är alltså nyårsafton jag pratar om! Den spenderades hos ingen mindre än världens bästa Lisa! :D Eller det började egentligen med att jag och Emma gick till Maxi för att handla alla grejer som vi sen skulle äta (kom på att jag inte betalat henne för det än..) Men när vi kom hem till Lisa så började vi i alla fall laga maten, lyssna på musik och göra oss i ordning!

Musiken den kvällen bestod endast av låtar från 2010, och det gjordes en hel del sköna låtar förra året my friends! ;) Nu kommer kvällen i lite bilder. Jag var ganska dålig på att fota under kvällen tyvärr. Speciellt under natten sen, efter tolvslaget och fram till fyra när jag gick hem. Men för att sammanfatta det hela då...




Det här var min nyårsoutfit. Mela i klänning! Och Emma, mästerkocken!


Emma lagade nästan allt, och som ni kanske ser så var det supergott!


Men jag gjorde i alla fall förrätten, räkfyllda avokados. Fin dukning!


Världens mysigaste kisse gjorde oss sällskap. Bri hette hon. Skååååål!


Vid tolvslaget stod vi i en korsning och tittade på fyverkerier, lyssnade på musik och dansade! Vilket bra avslut på året :D


Kommentarer
Postat av: amanda ~ annasdotter

Fiiina bilder :D förresten, ställ gärna en fråga i min frågestuund, hehehe :D

2011-01-05 @ 11:34:26
URL: http://annasdotter.se
Postat av: amanda ~ annasdotter

Säger till när svaren kommer upp :D!

2011-01-05 @ 14:09:06
URL: http://annasdotter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0