Saturday night



Sorry för den dåliga updaten.. Jag har varit med min älskling typ hela veckan. Och vet ni vad? Han kommer snart hit igen, hihi ;) Idag har jag haft fullt upp också. Jobbade mitt på dagen, sedan kom jag hem, käkade lite och gosade med mina bebisar. Sen vart jag bjuden på tjejmiddag hemma hos Teddie. Det var visst middag/förfest, men jag hade inga planer på att festa idag ju. Men jag var med ändå, nykter! Det var lika skoj för det :) Lekte massa med Algott där. Han är så söööt!

Nehe nu ska jag sätta på tvn och vänta på att min sötsak ska komma.. Puss!

Kommentarer
Postat av: Marita

Hello där!

Vi ses ju inte så mkt IRL (tyvärr) men jag gillar läsa bloggar och kunde förstås inte låtabli att kika lite på din när länken publicerades på fb:) Jag har ju förstått att du har marsvin... Och jag blir så nyfiken!! Kanske en barnslig undran, men vore skoj att få dem presenterade och se fler bilder:P Hihi. Kram på dig tjejen!

2011-01-16 @ 14:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0