Oskottade trottoarer

Då har jag som sagt varit på Maxi med bästaste Stina och Josefin! :) Först käkade vi en liten lunch inne på Giraffen, sen handlade vi litegranna. Nu har jag faktiskt varit hemma ett tag. Tänkte egentligen ta ett träningspass på orbitreken nu, men vet inte om jag pallar. Mår inte så bra faktiskt. Får ta det i morron istället!

Ska strax sticka iväg till Kim.. Och jag ser fram emot i morron, för då ska jag på filmkväll hos Malin! Och sen längtar jag ju tills jag får suuuuupa på lördag. Jag ska bli såå druuuuunk. Okej nu lät jag som en fjortis xD Nej men jag känner verkligen att jag behöver släppa loss och inte tänka så mycket, om så bara för en kväll.



En Mela i snöovädret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0