Fucked up

Asså den här bloggen är lika fucked up som jag känner mig! :S Varför kommer det dubbla inlägg, och i vissa blir det enbart versaler. Helskumt! Nåja..

Sov endast ett par/tre timmar inatt. Låg och tittade på One Tree Hill och hungrade ihjäl. Hade inte ätit någon riktig mat på typ ett dygn, men när jag vaknade var jag inte ens hungrig längre. Nu har jag i alla fall ätit lite, och snart ska jag ta tag i dagen och möta upp Lisa på stan. Då ska jag äta sushi (det behöver man inte tvinga i sig, för det går alltid ner). Sen blir det vidare mot Malin för filmkväll. Mys!

Fick dessutom veta att min bästa vän ska besöka Kalmar i helgen! Underbart <3 Nu längtar jag ännu mer tills i morron! Jag måste göra annat än bara ligga här hemma.

I dom svåra tiderna upptäcker man förresten hur många vänner man faktiskt har. Herregud vad lyckligt lottad jag är som har er underbara människor! <3 Vissa är förstående, vissa finns bara där, vissa är i samma sist som jag.. Och jag älskar er allihopa!

Men herregud vad jag saknar honom. Jag vet inte hur många gånger jag varit nära på att skriva till honom. Fast jag vet att jag måste ge honom space innan vi kan prata igen. Men det är så svårt allting. Jag älskar honom ju! </3

Jag har så mycket känslor inom mig just nu, att jag vet inte vart jag ska ta vägen. Men jag säger hej då, för nu. Får se om jag orkar blogga nåt mer i helgen..I morron blir det dunderfylla! PoK



Kommentarer
Postat av: CAROFLINA.SE ♥ ♥ ♥

I min svåra tid upptäckte jag att två av mina bästa vänner pratat riktigt skit om mig. Vi är 25 år gamla. Moget...

2011-01-07 @ 21:18:02
URL: http://caroflina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0