Skitdag!

Och nu känns den här fredagen som en jävla skitdag bara! På nåt vis så känner jag mig stressad i kroppen av en massa anledningar. Sen blev det ju inte bättre av att jag vurpa med cykeln på isen förut. Slog i hela högerbenet och armbågen, så nu känner jag mig helt mörbultad :( Jävla skitdag!

Chefen ringde och ville att jag skulle jobba i helgen också. Och självklart vill jag det! Men han kände sig sjuk och ville att jag skulle hoppa in i eftermiddag också. Kände att jag inte kunde tacka nej, så nu känner jag mig stressad, för jag har en tid att passa efter jobbet. Suck!

Jag vet att det finns många som har det mycke värre än mig, och dom som har mycker mer som händer nu. Men jag kan inte rå för att jag känner mig stressad över allt som händer i mitt liv just nu. Jag vet inte ens var jag bor eller vad jag gör några få månader från nu.. Jag har en massa grejer bokade framöver som jag varken kan eller vill avboka. Detta kan leda till att jag måste tacka nej till jobb, och det vill jag inte.

Dessutom måste jag bestämma mig för vad jag vill göra, och var jag vill vara på min så kallade "praktik" som börjar om ynka två månader. Och mina vänner (som jag saknar så sjukt jävla mycket!) vill att jag kommer och hälsar på dom, men jag har varken tid eller råd att åka till dom. Känns piss :(

Nej nu ska jag baka kladdkaka, så får se om det gör mig på lite bättre humör. Men ibland måste man faktiskt bara få beklaga sig över allt, och tycka synd om sig själv!

Kommentarer
Postat av: Josse

Kram på dig :)

2011-02-06 @ 22:03:53
Postat av: Fru Sessan

Sötnos då! Tänker på dig massor! Förstår att det är skit att leva i ovisshet, men tänk så spännande det oxå är =) Känn ingen press att komma hit, även om vi saknar dig sjukt massor! Hm, snart får jag skicka UPS och hämta dig till oss =) En biljett står fortfarande å väntar på Mela, eller hm... UPS var faktiskt ingen dum idé! Puss

2011-02-06 @ 23:06:34
URL: http://sessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0