Lugn fredag

Igår var jag ju på Harrys. Vi kom väl inte bland de bästa på quizen, men det är kul i alla fall :) Sen efteråt när de sätter musiken på högsta volym och det blir disco bland borden så tycker jag det blir lite svårare att bara sitta och snacka. Hör ju ingenting :P Så jag gick hem typ vid elva..

Idag tog jag lite sovmorgon, men såg till att komma upp till klockan tio, för de skulle testa brandvarnarna här då. Kul och vakna till det ljudet liksom.. Och nu sitter jag här och funderar på vad jag ska göra med den här dagen. Tänkte baka en kladdkaka, men måste gå till affären och handla lite först.

Ikväll kanske jag sticker till älsklingen, kanske sover där också får se :) Under eftermiddagen blir det nog fler Tre Kronor-avsnitt skulle jag tro! ;)

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0