KalmarParty

And here we go again. Känns som jag mest bloggar med bilder från fester och sånt xD Men det är ju sånt roligt man vill komma ihåg! Veckan som varit då..



I torsdags hade vi ju tenta, och på kvällen "firade" vi att vi gjort den. Det gjorde vi genom att käka middag och spela musik-quiz på Harrys. Riktigt god mat och trevligt var det :)



På lördagen sen blev det ännu en spontanfest hos Teddie! Roligt som alltid :D Vi satt och prata, lekte och drack. Innan jag gick dit satt jag verkligen och övervägde om jag skulle ta det lugnt, eller dricka och följa med ut. Gissa vilket det blev? Jo Mela blev full igen ;P Men roligt var det! Vi stack till Òlearys och det var typ fullt där..


Skååål!                                      Nej just det, det är ju bara tisdag nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0