Föreläsning inställd

Älskling sov hos mig inatt också :) Hoppas han har kunnat sova bättre än igår natt, då lät jag tydligen som en hel djurpark! Stackarn ;( Well well.. idag gick jag upp tjugo över sju och sminkade mig som vanligt, och då fick man ett sms från läraren om att föreläsningen är inställd! Då känner man två saker:
  1. Fan, här står jag och är klarvaken och nästintill färdig att gå... :/
  2. Åhh, fan vad skönt att vara ledig idag! :D
Typ så. Och nu sitter jag här i rummet bredvid och äter frukost till "Vänner" och bloggar lite ;) Jag och Jossan pratar om att kanske dra till Hansa senare. Jag funderar även på om jag ska krypa ner hos baby lite till innan jag tar tag i dagen. Men jag tror han sover bättre utan mig ;P

Det känns inte som att det redan är torsdag. Veckorna går skitfort! Tänk att snart har det gått tre veckor utan att jag ätit godis mer än på fredagarna! *duktig Mela* Den här veckan har jag haft craving efter kladdkaka, så jag ska nog baka det i morron!

Just det, jag har ju inte berättat vad jag gjort sedan i lördags.. Jag jobbade hela helgen, även på söndagen då jag var skapligt bakis haha! Men jag överlevde dagen i alla fall, och efter jobbet var jag bara hemma och vände. För vid fem kom Sara och hämtade upp mig. Vi skulle till Jossan för spelkväll med gänget! Det var riktigt skoj :)

Ikväll gör vi en repris från förra torsdagen, med musik-quiz på Harrys. Det blir ingen middag dock, för det har jag inte råd med.. Den här månaden går jag lite back, men det är bara att acceptera. Jag köpte till exempel linser igår, och idag ska jag boka en tid för att byta p-stav. Nödvändigheter som tyvärr kostar en massa pengar.

Nästa vecka ska jag dessutom till tandläkaren! Tur att jag har frisktandvårdskort, så jag inte behöver betala något extra där :) Skulle även behöva fixa mitt hår, men eftersom det inte är akut så får det blir nästa månad, efter att jag fått min första lön! Bokade faktiskt en tid på Backstage igår, dom är jätteduktiga!

Nu ska jag se ett Vänner-avsnitt till, och sen får man se vad som händer och fötter :)
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0