Fitthelvete

Okej jag ska inte blir alltför personlig här på bloggen nu.. Men jag måste bara få skriva av mig lite, då det är vääääldigt (läs extremt!) synd om mig just nu! Jag kan säga så mycket som att jag går på medicin just nu, och måste göra i minst en vecka framöver. Hela fem tabletter om dagen ska jag svälja. Och jag som verkligen HATAR att svälja tabletter. Hittills har jag fått i mig två stycken, men dom delade jag i fyra bitar..

Har jag sagt att det är väldigt synd om mig just nu? Asså den här sjukdomen gör dessutom jävligt ont! Precis konstant hela tiden.. Ah förutom när jag sover då. Fick som tur var lite sömn inatt iaf, innan det var sags att gå upp vid sju för att ta mig till sjukhuset. Blää :(

Jag har världens tur som har en pojkvän att beklaga mig för, tacksam att han står ut med mig ♥ Vi försöker i alla fall göra det bästa av situationen nu på alla hjärtans dag. Vi åt en god frukost framför tv:n och sen har vi varit på stan och ätit ute. Ikväll kommer han hit igen, så ska vi ha filmmys. Han är underbar min Kim! ♥

Hoppas den här skiten går över snart.....


Kommentarer
Postat av: Malin

Klart det är du & jag för alltid min fina fina vän :) Jag saknar dig! <3

2011-02-15 @ 20:46:15
URL: http://endelavmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0