Dag fyra i helvetet

Jag har nu gått på medicin i snart tre dagar, och haft ont i fyra. Inte kan jag säga att det har blivit så mycket bättre än. Kommer väl få käka de här tabletterna i tio dagar säkert.. Men nog om tråkigheter! Idag har jag varit på stan med Jossan, Tomas och Kina. Vi fikade på Kulzenska och sen gick vi en sväng i affärer.

Jag är så happy btw, för jag har fått LIA plats för nästa period nu! Jag har ju ett extrajobb på Djur Kompaniet och där trivs jag bra, men jag går ju inte ut skolan officiellt förrän 8 juli. Så det räcker inte att ha extrajobb utan att vara garanterad ett visst antal timmar. Dessutom vill jag (när jag har chansen) få testa på en annan typ av butik. Och jag har alltid varit nyfiken på hur det skulle vara att jobba i en klädbutik. Och nu ska jag få jobba på Bik Bok! :D


Jag idag.

Ansträngde mig verkligen för att le där. Det är inte så lätt när man har så ont som jag har. Jossan tyckte det såg skitkul ut när jag gick på stan förut :P Men det är inte speciellt skönt att gå. Nu är jag i alla fall hemma och ska lägga mig i soffan för att fortsätta göra det som jag gjort i fem dagar -titta på One Tree Hill.

Ber till en makt från ovan att detta helvete ska vara över tills på fredag i alla fall! Håll tummarna åt mig <3

Kommentarer
Postat av: Josse

Kram på dig och förlåt för att jag inte kunde hålla mg för skratt, tycker synd om dig innest inne :)

2011-02-16 @ 20:05:03
Postat av: Manuela

Haha det gör inget! Det förstod jag också ;)<3

2011-02-16 @ 20:35:27
URL: http://guccipucci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0