Äntligen helg!

Men det har verkligen varit en helvetesvecka! Först idag har jag känt att jag kunnat gå normalt..men jag är långt ifrån frisk. Dessutom har jag gått mycket idag, på gott och ont. Nu är det i alla fall helg! Och jag ska njuta av den så mycket som jag bara kan!

Vad har jag gjort idag, torsdag då? Jo det ska jag tala om för er :P Vid nio gick jag till skolan för att möta upp min grupp (dvs reklamgruppen). Vi skulle träffas och jobba med reklamblad och skyltar. Så vi satt där i ett par timmar och skissade och pysslade lite. Sedan åkte vi iväg till våran så kallade "affär" som ligger vid Lattjo Land, långt ut åt helvete. Nu undrar ni säkert vad det är för nåt jag snackar om, men det är ett projekt i skolan som vi håller på med i alla fall.



När vi kom fram till butiken så kom vi på ett par fel med våra reklamblad, så vi satte bara upp butiksskylten och sedan fick vi åka tillbaka till skolan för att fixa det. Det kanske tog en halvtimme att göra det sista, sen höll jag på att hungra ihjäl. Så jag och Matthias gick till MAX för att äta.

Efter lunchen så gick jag till stan för att sätta upp ett par reklamblad, och nu sitter jag här. Jag tänker definitivt inte gå ut mer idag kan jag säga. Som ni ser på bilden så är det jävligt grått och trist idag (för att inte tala om blåsigt och kallt!). Men nu har vi som sagt helg, så jag behöver inte ta mig ut till "landet långt långt borta" förrän på tisdag. Då ska jag stå i affären mellan ett och tre.

Nu blir det att gosa ner sig i soffan framför One Tree Hill ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0