Ännu en vecka

Ja då har ännu en vecka gått utan att jag bloggat.. nee mer faktiskt. Men så kan det gå ibland. Jag är en upptagen kvinna, haha :) Ne men om sanningen ska fram så har jag väl inte det mest spännande livet just nu. Jag går i skolan, äter, sover, jobbar lite. Det där vanliga ni vet. Men jag kan i alla fall berätta om förra helgen när jag och baby var hemma i Hultsfred! Det var riktigt skönt att komma hem till mamma och pappa. Jag hade inte varit där sedan i julas.. illa!



Dessutom kom bror förbi med sin lilla hundvalp Keltas! Asså jag har aldrig sett en sötare hund! ^^, Så jävla gullig! Det är blandning mellan typ chiuaua och dvärgpincher har jag för mig. Så honom lekte vi lite med, sedan hjälpte vi bror att flytta de sista grejerna från deras gamla lägenhet, och så fick vi se hur dom bor :) Btw, jag vill också ha en lägenhet NU tack!

På lördagen träffade vi Kims syster Hannah! :) Det var inte igår minsann. Riktigt kul att få se henne, nu får det inte dröja flera år tills nästa gång :P Och på kvällen bjöd mamma och pappa på trerättersmiddag! Här kommer menyn:

  • Förrätt: Räkcoctail
  • Huvudrätt: Rotfruktsgratäng med fläskfilé
  • Efterrätt: Friterad banan med vaniljglass



Behöver jag säga att det var helt underbart gott!!?? Nu förväntar jag mig liknande när jag kommer hem nästa gång, hehe ;) I alla fall.. Kim åkte hem på söndagkvällen, men jag stannade till på måndagen. En lång skön helg med mycket mat blev det. Jag behövde det efter att ha varit sjuk i en hel vecka asså.



Väl hemma i Kalmar har det varit som vanligt, lite skola och lite häng med vännerna. Bibblan är nya mötesplatsen haha ;) Jag har förresten fått veta att jag ska få csn nu också, inte en dag för tidigt! Nu överlever jag våren i alla fall..



I fredags var det fest hemma hos Emma! Vi var ett gäng med tjejer oh det var supertrevligt :) Sedan skulle alla ut, de flesta ville gå till Olearys, men då fick jag ett mess från en annan kompis som satt på Söderport. Så jag gick dit i hopp om att komma in gratis (jag bor ju ändå här), men nej då! 100 spänn ville dom jävlarna ha! Aldrig liksom.. Så Lena och Josefin kom ut istället och vi gick till KM. Men där var det typ dött, så det fick bli Olearys i alla fall. ALLA var där! :D Likaså Lisa, Emma, Teddy och alla dom andra. Så kvällen slutade riktigt lyckat!

Nu sitter jag och väntar på att folket (Josefin, Tomas och Sara) ska komma hit. För vi ska ha spelkväll, med pizza och annat gott! Medans jag väntar så ska jag nog baka en kaka som jag kan bjuda de andra på sen :)

Puss! ♥


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Schysst design du har på din blogg. Har du gjort den själv? Riktigt snyggt i alla fall!

2011-07-20 @ 20:41:10
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0