Det går bra nu

Hej alla fina! Jag har varit dålig på att uppdatera er om vad som händer här nere i Kalmar.. Det har faktiskt hänt en del sedan sist! Jag och baby har till exempel skrivit kontrakt på en lägenhet!! Så från och med juni bor vi i Oxhagen, i en tvåa på 56kv. Behöver jag säga att jag är lättad!? :D

Då kan jag stryka boende från min to-do-lista. Nu är det bara jobb som fattas. Men först blir det praktik på Bik Bok, om mindre än tre veckor för att vara nästan exakt :P Det ska bli spännande, men samtidigt tråkigt att inte gå i skolan mera. Kommer sakna klassen jättemycket!

Vad har mer hänt då.. Jo jag var på inflyttningsfest hos Teddie förra helgen, och sedan fest med några kompisar från klassen (jag vart skitfull haha)! Nu blir det inte fest på ett bra tag känner jag. Istället har jag planerat hemfärd två helger i rad. Men helgen som kommer ska jag jobba lite.

Idag har jag städat lite här hemma, och tvättat och lite annat nödvändigt.. Kan tyvärr inte träna då jag är förkyld :/ Började så bra förra veckan med 5 tuffa pass. Men så fort jag blir frisk igen så kommer jag träna ordentligt! Det är ju snart beach 2011 ju ;) hihi

Nu ska jag vika tvätt - BoooOoooring!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0